Ayshababy kızlar ben bu ay 2 kez adet oldum eskiden kıstım oldu zaman oyle oluyodu ama şuan kıstım yok bayadir baş donmem oluyodu eşım test almış bende yaptim silik pozitif cikti kafam karıştı ustune gormemi yaşadim o nasıl olabilir doktura gidemiyorum
Eldgrn Ayshababy Fotoğraf atabilirsiniz teste bakalım. Kan verebilirseniz mutlaka verin kontrol ettirin
Ayshababy NovaVina_ almanyadayim eşimin ailesinen yaşadimiz icin daha adrs falan yapmadim devlet hastanesine gidiyodum artık kabul etmiyor
NovaVina_ Ayshababy bende almanyadayim 🥹 burada hayalet cizgi goruluyor. Bence beta takibinizi evde yapmaya calisin 🌸🧿
Eldgrn Ayshababy evet var çok yeni hayırlı olsun kan ile netlestirin. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
1prensesannesi__ Ayshababy kuruma cizgisinde su tutunca gitmiyo canim bende test yapmistim kuruma cizgisi cikti su tuttum gecmedi ama adet gördüm
Klcrn prensesannesi_2227 hemen çıkan bi 4 5haftalık oluyor geç çıkan yeni oluyor 2 3haftalık gibi 5dk sonra çıkan çizgi geçersiz diye birşeyi ilk defa sizden duyuyorum benim ilk gebeliğimde nerdeyse 15 20 dk.sürdü ve şimdi 18aylık bu gebeliğimdede hemen çıktı çizgi 5haftalıktı şimdi 7
prensesannesi_2227 Ayshababy bnde adetme 6gun kala yptm böyleyfı hatta ışkta bellı olyodu 2gun dha gectı bska aldm sılık nrtlesmş brz 2 gordm kan vrdm 2 gun sontası 317cktı duan 4+6 gebeym
prensesannesi_2227 Ayshababy 1 gun sonra yada 2 gun sonra tekrarlayın beta ıdrarda 2 katına cıktıgı için net cıkar varsa zaten ıns hayırlısı olur hakkınzda