gulsenmstf yesildeniz çin takvimine göre kızım olcakti kızım oldu ikinciye hamileyim erkek diyo bakalım hayırlısı 😅
Zuleyhadere25 yesildeniz ilk bebeiğme kız dedi erkek oldu şimdi erkek diyor inşallah kızım olur sağlıkla tabı hayırlısı artık
yesildeniz Babykiwi hayırlısı olsun, eminim kız da erkekde olsa çok muhteşem bir bebek dünyaya gelecek ve çok şanslı olacak🥰😍
Dodomom Bende ilk baştan bu doğru çıktı Kız yani. Rusça bu yaşınız 30 siz bir yaş eklersiniz 31 bakmanız gerekiyor ve hamile kaldığınız aya . Kırmızı Д kızdır. Siyah M erkek.
Meryembozkurt46 Cin takvimine göre kız ama erkek olacak cıkmıyor bence ikinci hamileligim ikisinide bilemedi