Pembeebulutt glbhrr1 Çok saçma 28 haftada döndü bizimki şuna 39 hala aynı hiç değişmedi bir problem yok çok şükür
neanladinyurdagull glbhrr1 28. Haftada döndü baş aşağı erken dogurcam diye ödüm patladı genelde hep yattım 38. Haftam doldu 15 gün önce doğum yaptim ama gel gör ki nasıl yaptım 3 gün sancı çektim keşke korkmayip yürüyüş yapsaymisim
glbhrr1 neanladinyurdagull bende şekerden dolayı mecbur yürüyüş yapıyorum ama bi yanda da korkuyorum bişey olur mu diye
K-Canseven glbhrr1 Canım bebeği döndürmeye çalışma. Ne güzel işte baş geliş :) bu haftada böyle olması çok iyi.
Ftm-3 glbhrr1 benim 33 haftalık iken makat gelişti 37 ye kadar dönmedi 37+1 de sezeryan oldum ne güzel dönmüş bebeğin olması gereken pozisyona herşey normal ilerliyor demektir bu