glbhrr1 gncglozclk doktor normal demedi işte 🤦♀️ ben araştırdım normal geldi bana doktorun öyle demesi kafamı karıştırdı
neanladinyurdagull glbhrr1 28. Haftada döndü baş aşağı erken dogurcam diye ödüm patladı genelde hep yattım 38. Haftam doldu 15 gün önce doğum yaptim ama gel gör ki nasıl yaptım 3 gün sancı çektim keşke korkmayip yürüyüş yapsaymisim
gncglozclk glbhrr1 Rabbim korusun canım vaktınde saglıkla almayı napsın etsın 🤲 bol bol dua et cok vardır oyle bas asag olup sancı cıkan benve sen yorma kendini hep yat 💕
Seher1616 İlk haftalardan beri nedense hep baş aşağı her gittiğimde şimdi 25+4 yine o pozisyonda nedense 💁
Enu1004 glbhrr1 aaa çok ilginç benimki de 30dan beri baş aşağı ve doktorum normal çok iyi hatta dedi. Erken doğum için rahim ağzı uzunluğunu vs ölçmedi mi?
glbhrr1 gncglozclk aminn inşallah canım. Hep uzanıyorum ev işlerimi bile ya görümcem yada ablam gelip yapıyor kendimi yoracak bişey yapmıyorum bakalım ne olacak