Drnzgn tahin pekmez öneririm ben 37 deyim bu gittiğimde güzel almış maşallah, 35 te az almış görünüyordu bir haftalık karın çevresi geriliği var ama kilo alımı iyi inşallah böyle gider doğuma kadar. Bir de ben muzları ezip petibor, süt ceviz fındık bademle karistirdim top yaptım onları yedim kilo olsun diye güzel de bı tatlı niyetine