Drnzgn Her insan farklı olur ben hayvansal ürünleri çok fazla tukete bilen bir insan değilim hele yumurtayı ağzıma suremiyorum bebeğimin kilosu da malesef bir hafta geriydi en son 37 haftamdayim bu hafta biraz daha zorladım kendimi her gün kuru üzüm kuru dut kuru incir tarzı şeyler yemeye çalışıyorum inşallah işe yarar sizde durum ne
Smyye0303 Drnzgn muz ceviz kaşar süt urunleri yoğurt yesen yiyemiyormusun. Hamur işleri meyvede kilo aldırıyor bebege
_tuuggcce_ Drnzgn eğer peynir, yumurta yiyemiyorsan kuruyemiş ye canım. Ceviz, fındık, badem hem faydalı hemde bebeğe kilo yapıyor
Drnzgn Smyye0303 yoğurt süt bunlari yiyorum ama peyniri çok yiyemiyorum sonra yumurta asla yanimd yenmesine bile tahammül edemiyorum
ruveyda123 Her gün mutlaka bir muz yeyin, avokado, yumurta, ceviz, kaşar peynir, balık bunlar kilo yapan şeyler çok tüketiyorum ve bebeğin kilosu hep normal ya da bir tık fazla oluyor haftasına göre
Drnzgn ruveyda123 yumurta ve balık yanımda yenmesine bile tahammül edemiyorum onun dışındakileri yemeye çalışıyorum zaten
LavinsMom Ya ben artik bu konuya inanmiyorum bence genetik. Gune 2 yumurta 2 muz ceviz kaşar avakado neler yiyordum ama yinede kilosu fazla degildi. Yani doktora gore normal ama aman aman bi kiloda degildi . Yani bunlari yapmayip benimle ayni haftada benim bebegimden daha kilolu olanlar var. 😄 Genetik bisey bu
Drnzgn _tuuggcce_ onları yiyorum canim her gün büyük bardak taze sıkılmış portakal suyu içiyorum evde kendimizin kuruttugu meyvekerden yiyorum
_tuuggcce_ Drnzgn bulgur pilavı da ye canım hem çok güzel süt yapıyor bulgur pilavı. Roka çok faydalı bir de
pembebiranneadayi Bende her gün 1 bardak kefir, 2 bardak süt, ceviz ve muz mutlaka yiyorum. 38+1 im kızım 3 kg. Ölçümleri iyi ama son 2 kontrolde 36 haftadan beri 100 gr aldı sadece. Doktorumuz normal dedi. Ne yersem yiyim kilo almıyor, bencede genetik 🙏🏼🩷
Aysemm44 Drnzgn Ben ilk hamileliğimde ne bulsam yiyordum ben 8 kilo aldm bebekte 3.980 doğmuştu şimdi gene hamileym 12 haftalık çok yiyorum haftaya gideceğim bakalım kaç kilo 😂
zehruss Benim bebeklerim ikinci bebeğim 35 haftalık 3 kilo doğdu doktor beklese 4 buçuk dogarmis dedi ama normal yedim ictim bilmiyordum öyle kilo aldıran şu bu normal yedim üçüncü oğlum 38. Haftada 3800 doğdu ben üçüncü de maddi olarak aşırı Zorluk çekerek hamilelik yaşadım ummadığımiz bir çöküş yaşadık diyelim ve düzenli beslenemedimşimdide kızıma hamileyim 34 haftalık 2750 gr ddi Massalllah eğer ölçümler doğruysa bebeğim iri başta aşırı bulantı çekmiş olmama rağmen ben aşırı kilo aldım ve bebeğim hep onde gidiyordu zaten şimdi ben zayıfladım bebeğim iyi inşallah böyle devam eder baştan beri hep muz yedim iki haftadır cennet hurması yiyorum yaz boyu süte muz kattım içtim ama sütlü kahvede yapıp içtim hergun içim yanıyordu neyse diyeceğim yeme içmeyle alakalı değil bence kimisi bünye olarak iri bebek oluyo kimisinin ufak eltim 37+5 te 2.500 kg 48 cm doğum yaptı ve aşırı düzenli hamilelik geçirmişti o
Drnzgn zehruss haklısın canım ama ilk hamileligimde benim kızımda hep önde gitti kilosu 10 gün flan hep ondeydi kilo olarak ve bende onda sürekli istifar ettim düzenli beslenenedim
Drnzgn _tuuggcce_ evet araştırdım doğumu yapayım inşallah ta sütü de o zaman düşüneceğim şimdilik süt artırıcı çay stoğu flan yaptm
Sinemaki Drnzgn avakado ve cevizin çok işe yaradığını düşünüyorum. Tabi genetik aslında önemli olan ama bir hafta bunları düzenli tüketin, önemli bir problem yoksa daha fazla kilo aldığını göreceksiniz.