Ya 2ci gebeligim ilkinde nişanı anlamadım ama bundada anlamiyorum nişanı sümuksü bisi diyosunuz ama nasil bilmiyorum yarin 37 haftaligim tam 3 gündür süumüksü kalin 2 kez akinti gibi bisi geldi kan falan yok ama acaba o nişanmıydı bilmiyorumda sadece 2 gündür buyuk tuvalete günde 2 kez cikiyorum kaldi ki nornalde asla yapamam gunde 2 kez bide sirtimda tatlı bir agrı var belim daha dogrusu