beyza_77 Esilamm benimde nisanim perşembe geldi aynı dediğin gibi kanlı değildi. Bebis hala gelmedi 🥲 eğer doğum falan olursa haber et canım
KuzeyinAnnesi10 Esilamm nişandan sonra 1 ay kadar sürebiliyor doğum kişiden kişiye değişir canım bu panik yapma
Esilamm KuzeyinAnnesi10 valla ben öyle rahatım ki daha hastahane çantamız bile hazır değil neyi bekliyorum bilmiyorum 🫢
Esilamm Esracmmm aminnn valla yapı gereği şimdi eşimle dışarı çıkacağım gezeceğim son günüm belki de bu anı tekrar yaşayamam ama valizi ben doğururken bile biri hazırlar getirir 😀😀😀
Esilamm Mercimeek Peçeteye afedersin ama tabir gereği balgamlı sümüksü yapı şeffaftan sarıya dönük yapışık sıvı geldi
Esilamm askileannesi3 şimdi gitsem bişey değişmez bence pazartesi ilk işim gitmek olacak tabi gece sancı gelip doğurmazsam 😀😀
esra34_ Esilamm ee bende sürekli öyle gelıyor afedersiniz arkadaslar özür dilerim bi üzüm tanisi kadar bazen 2 tane coklugunda 1-2 santim acıklığım var 32 haftada ağrılarım için gitimde söyledi suan 35+ 0 kasılma var düzensiz ama baskada bişi yok
Kbra_ydn Aynı haftadayız bende 35+6 yım benimde nişanım geldi bugün ama benim 2 cm acılmam da var dün sancidan gitmiştim rahim ağzı yumuşaması da var bugünde işte nişanım geldi bakalım bebek ne zaman gelecek
Esilamm Kbra_ydn benim 34 te kanamam oldu rahim ağzı yumuşaması vardı ciğer geliştirici olduk progestan başladık Salı günü kesmiştik. Bana da haber verin olur mu bebeğin kilosu ne kadardı
Kbra_ydn Esilamm ben 32.haftada yatmistim ciğer gelistirici falan yapıldı ozaman açılma 1 cm di şuan bebeğin kilosunu bilmiyorum ama en son 34.haftada 2 kilo 300 gramdı
Ftmnraks1 esra34_ acilmaniz hala 2 cm kadar mı ? Ayy allahim beklemek çok zor geliyor, benim de 6 cm açıklık var fakat sancı vs olmadığı için bekliyoruz.