Bende 7 yıllık evliyim. İlk sene dış gebelik oldu ondan sonra hiç bir belirtim bile olmadı. Eşim ve bende çok istiyorduk. İlk zamanlar kafama çok taktım çok üzüldüm. Sanki ben istemiyormuşum gibi her kafadan sorular, yorumlar.. “Yok tedavi görün, yok yaşınız geçiyor. Biz senin için diyoruzlar..” falanlar filanlar.. Hep dedim “Allah vermiyorsa vardır bir hayır. Sırası değildir. Zamanı gelince olur. Çünkü biliyordum bir gün olacağını.” Çok şükür bu sene Rabbim oğlumu nasip etti bize..🙏 Ve hiç beklemediğimiz bir an da. Tamamen sürpriz oldu. O kadar beklemiyordum ki test yaptım silik çıktı umursamadım. Mide bulantılarını önemsemedim. Oğlum 2.5 aylık olmuş benim haberim yoktu. Şu an 19.haftadayız oğluşumla. Bu arada yaşım 38. Çok şükür ikimiz de iyi ve sağlıklıyız. O yüzden Allah’tan asla umudunu yitirme ve illa olacak, olsun diye düşünme ve dışarıdan gelen yorumlara kulaklarını tıka. Emin ol zamanı geldiğinde Allah’ım mucizesini veriyor. Dilerim senin de zamanın en kısa zaman da hayırlısıyla gelir. 🙏🙏❤️