[silindi] canım 6 yolluk evliyim benim eltim 3 doğum yaptı sürekli yanındaydım lohusası bitene kadar gelen insanlar bana bakan insanlar o acıma hissini hiç unutamıyorum sabrettim Rabbimden diledim hep göz yaşı döktüm çok dua ettim ve elhamdülillah o güzel haberi bende aldım hamileyim ve o kadar korkuyorum ki hiç kimseye hiç bişey daha söylemedim rabbim en kısa zamanda seni sevindirsin bütün acılarını unutturacak sevinçler nasip etsin zamanı gelmediyse ne yaparsak yapalım boş 6 sene boyunca görmediğim tedavi kalmamıştı