gulcehrem1 Yaseminguler benim de mart ama ilk doğumum 35.haftada suyumun gelmesiyle erken oldu bunda nasıl olur bilmiyorum 😔
Polatalemdar Sadi haftalarimiz aynı bende 22 haftalığım ama geç döllenme dediler hep bir hafta önde Bebek bakalım ne zaman dogurcaz birincisi sezaryendi ama şuan çok cesaretlendim normal doğumu denicem
Bsraacelik gulcehrem1 benimde ilkinde 34 haftalık suyum geldi erken doğum yaptım size sebebini söylediler mi acaba şimdi doğum martta bu da öyle olacak diye çok korkuyorum
Mervesrsy Yaseminguler beniimmmmm 14 Mart gözüküyor şu anlık ama 1 hafta önce de sormada gelebilir Martta gelsin de hayırlısıyla sağlıksa sıhhatle kucağımıza alalım 😂😍
Sadi Polatalemdar benim ilk gebeliğim bende normal istiyorum 22 hafta 5 günlük ultrasonda 5 6 gün önde gidiyoruz bizde
Hatice--- Yaseminguler Mart sonu Nisan başı ama sezaryen olacağı için kestiremiyorum 20+4 olduk bakalım