Yenianneperci35 Merhabalar arkadaşlar🌸 32+1 deyim. Doktorum magnezyum ilacı yazdı magnorm diye. Sizler hangi magnezyum ilaçlarını kullandınız ya da kullanıyorsunuz?
zekpare Yenianneperci35 Magnimore GM doktorumun onerisiyle bunu almistim ama oneri sunmasaydi kesinlikle Ocean Extramag alirdim. Hamilelik oncesi hep bunu kullanirdim ve cok iyi gelirdi
Hnd_01 Yenianneperci35 magnorm bende miğde yanması yaptı.eczaneden özel magnezyum önerdi doktorum.vitagil magni4 diye bı ilaç.uzun zamandır kullanıyorum.cok memnunum ben.
Yenianneperci35 zekpare benim ilacım da bana farklı geldi sizlerin yazdıklarını duydum hep. Doktorum bunu yazmış eczaneden alınca bi tedirgin oldum
gamzecgr Yenianneperci35 evet ilk magnosit kullanıyordum o bende baya bı gaz ve ishal yaptı sonra buna geçtim ama ne kramp ne bişi bıraktı içerigi çok temiz size yazdığı etki etmezse bı aklınızda olsun tavsiye ederim 💐
Ayseumut Yenianneperci35 bnde magnorn kullanıyorum memnunum hem ııcnde bagırsaklara ıyı gelen bı maddede var kabızlıgada ıyı geliyor
Yenianneperci35 gamzecgr yaaa çok teşekkür ederimm:) evet o ilacı duymuştum ama bana yazılanı hiç duymamıştım. Daha yeni deneyeceğim bakalım memnun kalacak mıyım:)
Yenianneperci35 Ayseumut yaa ben de ilk kez duyunca tedirgin oldum. Doktorum yazdı ama yine de sizlere de sormak istedim. Teşekkür ederim bilgilendirme için🌸🙏🏻 Ne kadardır kullanıyorsunuz?
Yenianneperci35 Hnd_01 yaa çok geçmiş olsun🙏🏻 Ben de hiç denemedim. Doktorum bacak ağrın olunca kullan dedi. Bugün biraz ağrıdı ama tedirgin oldum kullanmakta
Saime-a Ocean extra mag kullanıyorum. Öncesinde toz şeklinde veriyordu doktorum ama erken haftada olmama rağmen ağrım çok oluyordu sonra buna geçtim iyiyim çok şükür 🙏🏻
Hnd_01 Yenianneperci35 magnezyum zaten gebelikte kullanmanız lazım ☺️miğde yanması yapmazsa tedirgin olmanıza gerek yok ☺️