Ben yedim bir kaç kere ilk zamanlarda da yedim evde kendin pişirdiğin sürece canın çektikçe yiyebilirsin bence. Salam çok severdim ilk zamanlar salam kaşar sandviç yapıp çok yedim ama yasak olduğunu bilmiyordum çok şükür bişey olmadı. sakınan göze çöp batar lafına inanırım çokta kasmamak lazım bence hamileliğin tadı kalmaz 🍀