Mutlubebekannesi kızım göndermiş 🤭 ben tam yazıyordum bana ver dedi ben göndereyim dedi . Mandalina kabuklarını alıyorsunuz küp şeklinde doğrayın sonra bir bardağa atın üstüne kaynar suyu dokun 15 dk falan bekletin ve için çok iyi gelir. Bunu da Anneannem bana söylemiş ti bende içtim o gün kendime geldim .