Mutlubebekannesi aynısını bende yaşıyorum çok hapşırınca karnım kopacak gibi oluyor diye kadın doğuma gittim tahlil verince idrar yolu enfeksiyonu kaptığım ortaya çıktı bir de 🥲 sıcak suya bal karabiber zencefil karıştırmıştım biraz rahatlatıyor ama burnum tamamen tıkalı tüm gece ağızdan nefes alınca her sabah daha beter bir ağrıyla uyanıyorum Allah yardımcımız olsun cidden beter bir şey gebelikte grip olmak ilaç falan da kullanılmıyor. Bi de kendim sağlıkçıyım 2 gün parol serum taktım o biraz halsizliğimi aldı ateş ve halsizlik varsa sizde de enfeksiyon olabilir bi tahlil yaptırın parol da için bi onu kullanabiliyoruz zaten 🥺