Sehnazs5 Erva18 aaa şansınıza artık ama sanırım onunla bile hamile olduğunu öğrenenler varmış diye biliyorum
Beyzaatlas1 Benimde aynı öyle çıkmıştı her gün tekrar tekrar yaptım net çizgi görene kadar ve kan verdim şimdi 9 haftalık hamileyim sabah ilk idrarla daha net sonuç veriyor
sevgiserkan Erva18 hayrlisi olsn insallah sizin adiniza da uzuldm malesef bende dun yasadim ayni seyi yani negatif cikip kanda pozitif gorunmesi cok normal ama bu testlerde poztif kanda negatif cikmasi cok sacma bir durum resmen hayal kirikligi bidahaki aya insallah stres olmayn lutfen
Erva18 sevgiserkan inanki artık düşünmek bile istemiyorum çok yoruluyorum çok yıpranıyorum yumurtlama gününü hesapladım ona göre ilişki oldu ona göre test yaptım falan pozitif gördüm sevinemedim
Sevban Adet bitiminin son günü eşlerinizle birlikte olun Rabbimin izniyle bebek isteyen herkese , birde adet bitiminin son günü birlikte olun