Erva18
Ay aklıma o anılarımda geldi ilk evlendiğimde gittim aldm tabi yanlış almışım içinde 5-6 tane test vardı bende diom bu hamilelik testler niye böyle çok yaptım hepsi positiv eşimi aradm hamileyim dedim doktora gittim doktor dedi ovulasyon testi bu hamilelik değil ahahahaha