Gunes009 Benim daha önce rahim ağzından dolayı bi kaybim yok farklı sebeblerden dolayi erken haftalar da düşüklerim var.Bu yüzden rahimden ameliyat olduğum için ve rahim şeklim kalp şeklinde olduğu için erken doğum riskim yüksek olablr dye önlem amaçlı 13 haftada serklaj oldum.Benm iki gün lekelenme şeklinde kanama olmuştu o kadar başka bi ağrı falan yoktu.Rahim ağzı uzunlugu hep 30 larda devam etti bi sıkıntı olmadı cinsel ilişki ve ağır işler yapmak,fazla ayakta durmak çok uzun yürümek falan dışında bi yasagimda yoktu normal hayatıma devam ettim,herkesin durumu farklı olduğu için serklaj sürecide farklı oluyor.Son zamanlara geldiğim için baskı ve batma artık aşırı zorluyor,çok sükür 36+3 e geldm 38 de planlı sezeryanim var minigime kavuşmaya çok az kaldı♥️Korkmayın ve doktorunuzun dediklerine uyun inşallah güzel bi süreç geçirip bebeğinize kavuşursunz🌸