Semagzll Merhabalar tüp bebek düşünüyoruz aşılama yaptırdık tutmadı farklı bı şehirde doktora yaptırmıştım aslen maraşliyim eşimin görevinden dolayı farklı sehirdeyim giden olan var mı bilgi verir misiniz
1s1e1d1a_ Semagzll benim arkadaşım 3 kere düşük yaptı sonra bu doktor sayesinde bebek sahibi oldu bayada öneriyordu gitmekten zarar gelmez insAllah en kısa sürede rabbim nasip eder🤲♥️
Meryembozkurt46 Canım bende k.maraşlıyım ama eşimin işinden dolayı adanadayım yukarda kalsın diye cevablıyorum hiç duymadım bu arada bu dokturu
Semagzll Meryembozkurt46 ya benimde kuzenim dedi Kayseri’de acibademe gidecektik normalde ama süreç uzun olunca eşimde askeri personel çok uzun izin alamaz diye memleketten bakiyoruz şuan en azından ailelerin yanında kalırım eşim göreve gitse bile diyorum
svg46 iyi bır doktor benim bı tanıdığım çok doktor gezdi çocuğun olmaz senin bile demisleri ama murat hocanın ilk aşılamayla üçüzleri oldu
Semagzll svg46 canım biz tüp bebek düşünüyoruz aşılama oldum bu ay farklı bı doktorda ama tutmadı birde yaşım 30 gelmek üzere riske atmak istemiyorum aslında aşılama ile direk tüp bebek olsun istiyoruz
Meryembozkurt46 Semagzll aynen canım memlekette daha iyi olur birde sürekli yolculuk yapmak zorunda kalacaksın inşallah saglıklı bir şekilde bebişin olur allah nasip etsin canım en kısa zamanda ❤️
svg46 Semagzll görüşürsün canım nasıl uygun görürseniz öyle yaparsınız o da çünkü daha önceki aşılamalarım tutmadı direk tüp bebek dicem demişti bir kere deneyelim demiş tuttu o da nasip kısmet bilemiyorsun
Alieymen31 Benim abimlerde gitti yengem iki defa çocuk düşürdü kanından dolayı bu doktor kaç doktora gittik bilmedi bu doktor bildi amaliyatini yaptı şimdi iki tane evladı var şükür
Semagzll Alieymen31 normal şekilde mi oldu ben tüp bebek yaptiracagim ☺️ Rabbim evlatlarinin acısını gostermesin 🤲
Alieymen31 Semagzll amin inşallah çok iyi bir doktor gönül rahatlığıyla gidebilirsin canım sende güzel haberlerle gelirsin inşallah 🙏
guzelanne01_ Semagzll Abdullah Toka gittinmi canım benim doktorum Ben onun üstüne doktor tanımam maşallah☺️
Semagzll guzelanne01_ hayır malesef geçen sene hilal hanıma gitmiştim o da eşimden de test istemişti fakat eşim gelene kadar deprem falan olunca şehir dışına taşındık Abdullah tok da ablamın doktoru fakat bilmiyorum hangisine gideceğim ☺️
Ozeeer guzelanne01_ benim de doktorun Abdullah tok bize tüp Bebek dedi bende çok memnunum doktorumdan ama araştırıyorum da markası hastanesi kaça yapıyor bilginiz varmı
guzelanne01_ Semagzll canım kararsız dahi kalma kesinlikle abdullah hoca Ben çok pirpirikliyim doktor sorunu yaşayan biriyim her doktora ısınamam özel ilgi beklerim Abdullah hoca bu konuda tek bence
Semagzll guzelanne01_ peki özel kliniginde mi muane oldunuz canım yoksa ksude ücretli mi muane oldunuz
guzelanne01_ Semagzll abdullah hocanın kliniği yok canım hastanede özel muayaneli gittim ben tıpta yani
guzelanne01_ Ozeeer hiç bilgim yok canım Abdullah hoca bu konuda tek bence asla hastalarını kandırmaz para için yanlış bilgi vermez hiç bakma bence markasiye