Gizemgizm Yagmurakyurek Jimer hastanesinin karşısındaki mi bu? Bursa’da yeniyim de.. bir de muayene ücreti ve doğum paketi bilginiz varsa öğrenebilir miyim?
Yagmurakyurek Gizemgizm bende buralrn yabancisiyim İstanbul’dan Bursa’ya geldim daha bir sene yeni oldu tasinali bursa yıldırım Doruk hastnesi diye geçiyor Ankara caddesi die gecio muane ücreti 600mü 650mi öle bişi
ELA22 Gizemgizm medicanada pınar türk var daha önce ablamın doktoruydu bebek istemeye başladığın ilk zamanlarda başka 2 doktora gittim ilkinden hic memnun kalmadım ikincisindende tam sonuç alamadım ilgi yoktu kısaca ama 3. Ye Pınar hanımı sectigimden hic pişman olmadım hazirandan beri gidiyorum suan yeni hamileyim 6 haftalık hatta yarın kontrolüm var oldukça ilgili bi doktor siz sormadan bütün aklınıza takılacak sorulari kendi söylüyorum cevaplarını
Yasemin1410 ELA22 Pınar Türk gebe takibi yapmıyor diye duymuştum ama eski hastası olduğunuz için mi takip ediyor biliyor musunuz
kbr1616 Aytül erdoğmuşa gidiyorum bende gayet memnunum muayene ücreti 1000 tl iki hastane ile anlaşması var jimer ve Nilüfer doruk
Yaprakdokumuseverr kbr1616 arkadaşım aytül hanımda doğurdu doğuma kadar çok güzel ilgilenmiş doğum anı ve sonrası bırakıvermiş ortada hiç ilgilenmedi dedi en son ortak tanıdığı aramışlar da o doğuma aldırmış
ELA22 Gizemgizm doğum paketleri bu hastanede var die biliyorum ama yinede bi sormak lazım benim tam bi bilgim yok öncesinde benim sağlık sigortam olduğu için de arastirmadim ama başka bi tanıdığım 6 7 ay önce doğum yaptı pınar hanımdan doğum paketi gibi bisey yaptırmıştı
Gizemgizm ELA22 tamam tek tek arayayım ben de. Çok teşekkür ederim 🌸 Allah bebeklerimizi sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsin hepimize 🤲🏼
kbr1616 Yaprakdokumuseverr benim de görümcem onda doğurdu ona istinaden gittim o da çok memnun kalmıştı ilgi ve alakasına en çok tercih etmemin sebebi ise normal doğum konusunda ısrarcı olması bu benim üçüncü doktorum ayrıca🤦♀️Ziya çetine gitmiştim direk ben sezaryen yapıyorum dedi ve hiç bir test yaptırmadı mesela bana kan testlerim hep eksikti vitamin vs de hiç vermedi Aytül hoca sayesin de bütün eksik vitaminleri tamamladım mesela yani kızlar Allah yardımcımız olsun kısacası bu doktor seçimleri okadar zor ki valla olan hastaya oluyor bize yazık oradan oraya deli gibi doktor arıyoruz zaten hamilelik dönemi zor ve hassas bide böyle bi uğraşımız var yani
Yaprakdokumuseverr Gizemgizm arkadaşım rabia nizamda doğum yaptı hayat ve jimerle anlaşması var çok memnun kaldı ssvd yaptı
mbb-3006 Kemal Köroğlu, yengemin doktoruydu. Etrafımda kime söylediysem yılların doktoru o mükemmel bi tercih yapmışsın dedi. Şen şakrak çok esprili ve işini hakkıyla yapanlardan tavsiye ederim🤌🏼 Muayene ücreti:900₺
Ozr42 Ben Hayat Hastanesi Merve Işığa gidiyorum. Çok mennunum erken doğum riskim var çok ilgili bir doktor. Tavsiye ederim .
ELA22 Yasemin1410 bende instagram hesabındaki paylaşımını görmüştüm bir süre yapmiycam die ama ben ilk gittiğimde gebelik oluşmuyor die gittim 3 ay kontrolünde tedavi gordum 4. Ayda hamile kaldım bugünle beraber 2. Kontrolüm çok şükür benimde aklımı kurcaliyordy başka doktora yönlendiririm die ama yonlendirmedi önümüz ay randevu alıp tekrardan gidecegim
Gamo3010 Doruk yıldırım mutlu hocaya gidiyorum gayet ilgili ve kibar bir doktor her an ulaşabiliyoruz bu önemli 22haftalığız en başından beri doktor değiştirmedik nilüfer doruk hastanesine de nöbetlerde gidiyor ayda bir ya da iki kez oluyor ben kontrollerine yıldırıma gidiyorum daha rahat randevu buluyorum ama doğumu Nilüfer de ki hastanede yapacağız mesela
Senemikoo Gizemgizm ben nilüfer doruk Hastanesi’nde Kemal Köroğlu ya gidiyorum kendisinden de gayet memnunum ilgili ve yılların doktoru kendisi, hastanenin doğum paketi de 20 bin 35. Haftada sabitliyorlar paket ücretini
Gunes1723 Ben jimerde Nuray sözleriye gittim aşırı memnundum hamilelik öncesi ani kist patlaması yaşadım çikolota kisti ameliyat etti kendiliğimden gebe kaldım kanamalı hamilelik sürecim 38.haftada sağlıkla tamamladım 🙏
Aseliimmm Ezel16 Canım ben yeni taşındımda bu medicana tam olarak hangi ilçede osmangazide oturuyorumda uzak mı
Zeynep1121 Ezel16 merhaba bende okan beye gidiyorum ama 15 aralıktan sonra hastaneden ayrılacakmıs ve doğum fiyatları da değişecekmis bilginiz olsun.
Gizemmela Gizemgizm ben bursa medicana Volkan Aksakallıyla doğum yaptım çok memnun kaldım nasip olurda ikinci çocuğum olursa yine kendisini tercih ederim
Gizemmela Gizemmela bu arada mesela bi gece sancım olmuştu giderken doktoru arayıp söylemiştim evinden çıkıp gelmişti, her an telefonla ulaşılabiliyor.