Ben şuan 17 haftalık hamileyim
Hamile olduğumu ilk öğrendiğim zaman kan verdim bütün değerlerime bakıldı tsh 31 çıktı aile hekimi hemen beni dahiliye ye yönlendırdı tekrar kan bakıldı ve bu seferde 41 e çıkmıştı 2 haftada bir sıkı takiple ilaca başladım çok şükür 1 e kadar düştü ama ilaca hala devam edıyorum