Bimiyendis
Ben hiç beklemiyorum açıkçası. Bu 2.hamileliğim ve eşim kendisi söyledi, ilk doğumda bişey alamamıştım bu kez hediye almak istiyorum diye ama gerçekten gereksiz görüyorum.
Hediye alacağına hamilelikte ve sonrasında yanımda olması, destek olması, anlayışlı olması çok daha önemli. Hediyeyi başka bi günde de alabilir ama hamilelikte ve lohusalıkta insan en çok bunlara ihtiyaç duyuyor.