-meso- eşim evlenmeden önce bana teklif ederken yüzğk alamamıştı, öğrenciydi işe yeni girmişti, maddi olarak sıkıntıdaydık. Şimdi doğum hediyesi olarak baget yüzük almak istedi, fiyatlar artıyor diye de erkenden aldık takmaya başladım :) maddi imkanı olmasa şimdi de hediye istemezdim, hatta bana güzel bi saksı çiçeği alsan yetee diye de söyledim, en güzeli düşünmesiydi açıkcası