Patito__ Eşimin testlerine göre ikiz üçüz doğurmam lazımmış doktorum öyle söyledi herşey süper dedi ..
Benimde 2 kimyalsal 1 sağlıklı gebelik bende de kan pıhtılaşması var o yüzden düşük oluyormuş..
Şimdi iğne başlıcam hamile kalınca şuan da kan sulandırıcı hap kullanıyorum..
Bende kaç prof gittim tüp bebek için yeni evliyim gebe kalıyorum diye tedavi bile vermediler vitamin verip gönderdiler herşey iyi yolunda diye ..
Ben yurtdışındayım beni takipte olan doktorum ve Tr prof asla tedavilik birşey yok dedi ki burda kaç doktor gezdim gebe kalırsın gebe kalınca gel dedi artık ısrar ede ede tedavi başlattım 7 ay önce düşüğüm oldu olur diyorlar 1 sene bekle beklemek istemedim ilk tedavi sürecim işte bakalım ne olacak ..
Hsg ye de gelirsek gebe kaldığım için istemediler ve benim kürtaj olmadı normal doğum gibi oldu o yüzden problem yaşamadım Allah’ıma bin şükür herşey tertemiz..
Yumurta kalitesi içinde pekmez, avakado, kuruyemiş ceviz fındık badem vs yiyorum ve vitamin kullanıyorum bilmiyorum neden olmuyor..
Diyorum kalitesiz yumurta olsaydı gebelik oluşmaz deli deli sorular aklımda hayırlısı..
Kendime zaman tanıdım 3 tedavi eğer olmazsa direk tüp bebek tedavi geçmişim de olacak birşey olmaz diye düşünüyorum..