Patito__ Evet canım bende de pko var yumurtlama çatlama hepsini görüyorum ovulasyon testi 6 ay denedim olmadı ..
İnsülin direncim yok şeker yüklemesi yapmışlardı o mu engel diye oda yok..
Boya göre kilomda yok..
İlaç olarak şuan pko için Myo-inositol içerikli toz şase kullanıyorum 3 aydır birde kan sulandırıcı, folic asit, birde E vitamini ..
Tedaviye de gelirsek ilk ay sadece 2 Gonalf+Ovitralle ile 1 yumurta büyüdü çatladı olmadı ..
- ay yani bu ay femara dedi yumurtalar 7 tane büyüdü sonra 5 i tam büyüdü 15 mm oldu daha büyümedi kaldı..
2 günde 1 kaç kez kontrol gittim hiçbir büyüme olmadı ..
Tek hap ile cevap alamıyoruz dedi tedaviyi iptal etti.. Ama belli olmaz sen bu ayda normal dene dedi belki biri büyür 1 hafta sonra çatlar belki olur ki akıntımdan anladım adetimin 18. günü çatladı sağda olan yumurtam..
Hemde ultrasonda küçük görünüyordu soldakiler büyüktü ..
Bakalım bekliyorum akıntım çoğaldı muhtelemen adet olacağım..
Şimdi bu ay ki tedavi 5 gün sabah akşam letu+3 günde gonalf 75 mg sonrası kontrol ve çatlatma iğnesi ..
Yani bilmiyorum canım neden böyle oluyor herşey normalken olmuyor Rabbim biliyor vakit saat dolmayınca olmuyor ama çok üzülüyorum 😢🥺