_Feslegennn__34 Bundan bi kaç gün önce daha test yapmiştım çok siliktı bugün adet günüm dayanamayıp yine yaptım oda daha net ciktı sizce var mı aşiri süt kesıgı gibi akıntı bel ağrısı ve kasık batması yaşıyorum varmidır sizce 🥹
_Feslegennn__34 yagmurrrra ya bugün adet günüm daha net olması gerekmıyormuydu peki sizinkıde boylemiydı
_Feslegennn__34 birmucize1 daha öncede yapmiştım hiç bu kadar net değildi bu net inşallah öyle değildir vardır
1prensesannesi__ _Feslegennn__34 benim 1 gun sonraki testim boyleydi hcg 293 cikmisti testin hassasiyetine göre netlik degisebiliyo
_Feslegennn__34 Gulgzm yaaa inşallah vardır adetten kaç gün sonra yaptınız pekı kanda kaç ile ögrendınız
Gulgzm _Feslegennn__34 adet günüm 10 Ekim bir gün sonra yaptım böyle silikti 1 2 gün sonra tekrarladım bir tık belirgin. 16 sı kan verdim 360 çıktı değer fakat geç döllenme olduğu için şuan 6+2 olması gerekirken 4+2 gibi ultrasonda. Bu yüzden silik
_Feslegennn__34 Gulgzm hmmm anladım canım hayırlısıyla evladınızı kucağınıza almayı nasip etsin rabbım inşallah benımkde cikar çok merak ediyorum