Nurmert harikaaa, benimki hala risk olduğunu ama serklajlı olanların da 35. Hafta ve sonrasını görebildiklerini söylüyor, farklı doktora gittiğim zamanlarda aşırı moralim bozuluyor. Şuan 22 haftalığım, serviks boyumda en son 8 mm dedi detaylı ultrason için gittiğim doktor, hala bi umut var mı sizce gider miyim 30 lu haftalara? Doktor görüşü de önemli tabi ama onlar bi noktada kendilerini de korumak durumunda olduğu için çok net konuşamıyorlar , tecrübe edindiğiniz için fikrinizi merak ettim