Ayya Kizlaar 23 haftalik hamileyim sanki bebek vajinamda tekmesi. Sanci her hangi agri yok ama. Kimde bu durum var?
Nurmert Ayya ben ayağını değil ama kafasını hissediyordum hareketlerini de çok aşağıda vajinada hissediyordum hep hala öyle ama artık hafta gereği normal 37+1im
mother2 Ayya normal sonra yukarı çıkacaktır hatta hiç inmek istemicektir kendimden biliyorum39 oluyoruz gelmiyor😁😁
Zelihaa1409 Ayya Bende önlem amaçlı serklajliyim ayakları assagida olduğu zaman o haftalar ara ara öyle oluyodu tekmesinden.Şmdi baş geliş bu seferde başı çok agirlik yaptığından batma oluyo sürekli lavobaya gdyorum 35+3 deym.
Ayya Nurmert ayakmi basmi bilemiyorum ama cox rahatsiz edici. Normal yani dimi sanki qaz hissi gibi ya belkide bagirsaklarla alakali ola bilir mi? Teselli😂
Midwife10 Nurmert valla haftam gereği normal mi bilmiyorum ama benimde genelde aşağıda hala 30haftayım
Beklenenim11 Ben acil serklajlı değilim tedbir amaçlı serklajlıydım ama sizin haftalarınızda tekmeler hep vajinamdaydı altıma yapıcak gibi oluyodum
Ayya Beklenenim11 aynen yani korkmama gerek yok? Her dakka doktora yazamiyorum. Ya telaslanduriyor yada anlatamiyorum. Kendimi sıkıp duruyorum
Beklenenim11 Ayya hiç korkma çok normal Bende çok korkuyodum hep tedirgindim ama zamanla geçiyor alışıyorsun
Nurmert Midwife10 evet hafta büyüdükçe artıyo benim bebeğim hep aşağıdaydı , geçen hafta doktorum diyor çok aşağıda , ama hiç bir zaman yukarı çıkaramadık ki bu çocuğu 🤭🤭 artık aşağılarda kalmaya devam edebilir hiç sorun yok 😅
Ayya Nurmert ben hep yataktayim ve dikis tutuyor. Altindada yastik. Napsam yeterli olmuyor ataklar hek yuksekte ve bebek yinede asagida oluyor.
Nurmert Ayya sanırım hepimiz genel olarak yaşıyoruz bu problemi maalesef:( dikişlerimiz sağlam olsun sorun değill ☺️
Elifydn Nurmert Nurmert serklaj olduktan sonra umutsuzluğa kapıldığınız zamanlar oldu muuuu , baya sona yaklaştınız maşallah , yaşadıklarınızı merak ettim
Nurmert Ayya amin evet haklısınız ama dtres yönetimini yaptıktan sonra inanın geçiyor ben hala inanamıyorum ama resmen 37.haftaya girdim çok şükür darısı sizlerin başına🙏
Midwife10 mother2 yok bebeğim yukarı diyorum benimde genelde hala göbek çevremde 😅 ay ben bi 35-36 yı göreyim de 39lar hayal zaten