momofmychildren Anneoluyorumm00 20 Ekim’de kanamam oldu ve kürtaj oldum kanamam 24 Ekim’de bitti kimyasal gebelik olduğu için doktorum devam edin denemeye dedi yani 20-24u son adet tarihim oluyor
hsns momofmychildren erken gebelikte pik yani koyu kırmızı gördükten sonra kaset testte bakmak daha doğru olur canım kasette tam çıkmaya bilir genelde reglin 10 gün gecikirse kasette net görünür
mombarbie_ momofmychildren Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
hsns momofmychildren aaa gözün aydınnn ben sana dedim bebe doğacak nerdeyse diye 😂😂 hadi gözün aydın canım Allah sağlıkla kucağına slmayı nasip etsin inşallah 🥰🌸🙏🏼