hsns momofmychildren içini ferah tut canım dua et bol bol ilkinde yaşadığını onda yaşıycaksın diye bişey yok hadi dualarım seninle git kan ver sağlıkla bekleyelim bebeğimizi
Anneoluyorumm00 momofmychildren senin son âdet tarihin ne canım bende hamileyim 24 Ekim son âdet tarihim berber bekleriz 🥰
momofmychildren Anneoluyorumm00 20 Ekim’de kanamam oldu ve kürtaj oldum kanamam 24 Ekim’de bitti kimyasal gebelik olduğu için doktorum devam edin denemeye dedi yani 20-24u son adet tarihim oluyor
momofmychildren hsns yükselir inşallah teşekkür ederim 🌸 Kaset testte çıkar mi bu erken gebelik testiydi
hsns momofmychildren erken gebelikte pik yani koyu kırmızı gördükten sonra kaset testte bakmak daha doğru olur canım kasette tam çıkmaya bilir genelde reglin 10 gün gecikirse kasette net görünür