Benimde sürekli tekrarlayan ve geçmeyen bir enfeksiyon var 80 leri gördüm bugün tahlil verdim 69 a düşmüş ama hala agrı baskı ve sancı yapıyor 3sefer vajinal hap kullandım 1sefer normal antibiyotik çokta dikkat ediyorum ama tek sıkıntı şu içemiyorum en fazla 2 litre bazen miğdem bulanıyor inşallah sizde kurtulursunuz biran önce 🤲