FatimaN21 canım benim hiç korkma hiçte içini sıkma bende normal doğum istiyordum 36. Haftamda doktora gittim bebeğimin bir an önce sezeryan ile alınması gerektiğini öğrendim herşeyden önemlisi sağlık. Benim sütüm geldi bebeğin emmesiyle birlikte evet çok çok gelmedi ama bebeğime yettim mamayı sadece bir kere kullandım ilk gece oda bebek küçük olduğu için milleti elalemi boşver sezeryan bana göre çok rahattı ama doğum doğumdur her doğumda kendine göre zordur bebek ve senin iyi olman herşeyden kıymetli kendini üzme sıkma inşallah sağlıkla alırsın bebişini kucağına 🫶🏻💖