Evremo ALLAH sabir versin size. Basiniz sag olsun. Yok ustelemiyorum artik iki doktorda ayni şeyi söyledi. Daha yeni hamileyken cevrem basladi sezaryen cok kotu aman sezaryen olma sanki benim elimde. Bu yuzden bende kendimi normal doguma sartladim korkuyorum ameliyat olmaktan. Tabii ki saglikla kucagima almak her seyden onemli haklisiniz ama inanin cevre baskisi cok kotu. Hep baski, hep ben yaptim sen yapamadinlar, asagilamalar, insana kendini eksik yetersiz hissettirmeler. Hamile kalirsin cinsiyete doguma takarlar, dogurursun süte takilirlar. Umursamamam gerekiyor biliyorum ama surekli olunca bikiyor insan birazda ben hassasim galiba. Hele internetde sezaryen dogum bile degil, sanssiz kadin, ana bile demem sozlerini okuyunca daha kötü oldum.