Caglamehmet dilek1 gerek var tabiki de. Zaten ineni doğumdan sonra bebeğin inelerini falan hep orası yapıyor. Ayrica takip ediyor her ay seni kilonu kalp atışını fln...
EmraheydaBier Sağlık ocakları çağırıyo zaten ben kayıt yaptırmadım hastanede gebe takip başlayınca sağlık ocaklarıda çağırıyo
FeriDee Kizimveoglumm sağlık ocağına gidince biz buraya yeni taşındık diyosun kimlikle kayıt yapıyo hemen. Benim eşim yanımda yoktu onun tcsini aldı onu da kayıt ettirdi