dilek1 Bence kaydını yaptır. Ben bugün ilk dozu yaptırdım 1 ay sonra ikincisi içim gidicem. Aşı yaptırmak zorunlu falan değil kimse seni mecbur tutmuyo canım ama sağlığın ve bebeğin sağlığı için gerekli olmasa doktor yaptırmasanızda olur tercih meselesi der. Ama bunu tercih olarak görüp yaptırmayanlarda var. Ayrıca sağlık ocağındaki ebe telefon numarasınıda veriyor sana mesaj atarsan cevap veriyor ararsanda aynı sekilde. Yani ne sormak istersen seni yönlendiriyo yardımcı oluyo. Doktorun zaten vardır ama ebeyide destek yardımcı gibi düsün. Yani senin iyiliğine bi durum😊