ozgeerkan73 Kızlar ben 10 haftalık hamileyim mide bulantım durmuyor ne yesem mide bulantim daha da çoğalıyor, ilaç tedavisi alan var mı bebeğe bir zararı oluyor mu
Rozalii-67 ozgeerkan73 bende 8+3 üm normalde yoktu ama 2 gündür bulantım başladı turşu iyi geldi bana yedim biraz uzandım daha iyi hissediyorum
Aksutilayda44 ozgeerkan73 benimde bulantım çok var doktor zafor verdi ilaç kullanma taraftarı değilim ama fazla ama çok zayıfladım hastanelik oldum yapacak bişey yok kullanılıyor ben iciyorum en azından biseyler yiyorum
Azra8Engin ozgeerkan73 16. Haftadayim hala geçmedi prilam prifemyn kullandım 12. Haftaya kadar . Doktorum artık rahatlarsın diyip 12. Haftada ilacı kesti 2 gün kusmaktan ogurmekten tansiyonum düştü yatak döşek yatiyordum dayanamayip tekrar gittim doktora ben ölücem bana birsey yapın kusmaktan ölücem dedim prizin diye bir hap verdi Allah o ilacı bulandan da üretenden de razı olsun sabah akşam dua ediyorum bebek gibi yaptı beni 4 haftada 2 kilo aldım hamileligim boyunca açtım yemek yiyemiyordum şimdi acısını çıkartıyorum. Doktoruna bi danış uygunsa yazsin o ilacı dua edersin valla. Bu arada ilacı içtin bulantı sıfıra indi diye birsey yok sabah uyandığında yine oluyor ben eşimi ise gönderip hemen geri uyuyorum öğlen kalktığımdan gece yatana kadar çok rahat geçiyor
Xxxmelodi666 ozgeerkan73 dotkora gitseniz daha doğru olur ama ilaç almayı reddetmeyn beslenemeyeck durumdaysanz daha çok zarar verirsnz bebeğe ben ilk gebeliğimde ilk 3 ay serumlarla sonrasında da doğurana ldr prilam içtim bu gebeliğimdede 29 haftayıö hala içiyorum içmesem beslnmem sıfır sürekli kusuyorm kusmak daha tehlikeli hem aç hem sussuz kalıyorsmz ayrıca erken doğumu tetikliyor benm ilk genelktw çok şiddetli kusardım ilaç bile kesmezdi sadece azaltırdı 5. Aydan sonra hep tehlikem vardı ilaçlarla tuttuk içerde demem o ki doktor ilaç önerirse kullanın lütfen
ozgeerkan73 Çubuk kraker, salatalık, haşlanmış patates, leblebi denedim ama durmuyor. Fazla birsey yiyemiyorum bebegim i nasıl kilo aldircam ben böyle 🙄
Rabiul @ozgeerkan73 5+6 yım 2 gündür midem bulanıyor sabahları kahvaltı yaparken kötü oluyorum doktoruma danıştım ilaç verdi fakat çok kötü olmadığım zaman asla almamam gerektiğini söyledi bulantı bebeğin iyi yerleştiği anlamına geliyormuş serum takarız demişti doktorunla görüşüp serum yada ilaç olarak konuşabilirsin ama ilaçlar da sıkıntı bilgin olsun alışmaman gerekir grissini diye çubuk kraker var sadesini alıp dene bence benim onunla yavaşladı bulantım
ozgeerkan73 Rabiul anladim teşekkür ederim. O grissini den Dr evde var yine fayda yok ama yapcak birseyim yok ilaç almam o zaman zararı varsa
Rabiul @ozgeerkan73 doktorunla irtibatta ol bence yardımcı olsun serum yada ilaç hangisi daha iyi doktor daha iyi bilir senin durumunu 😍
ozgeerkan73 Rabiul köyde yaşıyorum, devlet hastanesine gidiyorum onunla irtibatta olmak pek mümkün değil. 2 li test yaptirmam için başta bir hastaneye yolluyor beni hersey yapılmıyor yani aynı yerde o yüzden sıkintili
Gayee16 Benim bulantılarımı ne kuru ve tuzlu yiyecekler ne de ilaçlar kesmişti. Su içsem bile istifra ediyordum. Maalesef benim için hiçbir şey çözüm olmadı ama prilam dr vermişti dokturum genellikle gebeler de bu ilacı kullanıyor
Odininmamisi Hamileliğimin başında prilam kullandım kesmedi sonrasında Dramamine kullanmaya başladım şimdi Allah’a şükür tiksindiklerim hariç bir şeyler yiyip içebiliyorum. Birde kola kola mide bulantımı kesiyor garip bir şekilde ancak onu da haftada 1 ancak tüketiyorum
ozgeerkan73 Rozalii-67 kaynanamda kalıyoruz kendi evimize geçmemiz lazım onun içinde para lazım tek maaşla da pek birsey yapılmıyor. Mecbur çalışıyorum
Rabiul @ozgeerkan73 canım bende çalışıyorum ama masa başı ayakta olmak daha kötü olur senin için en azından biraz yardımcı olsa diğer çalışanlar çok fazla yormasalar seni ?
ozgeerkan73 Rabiul markette çalışıyorum, eşim var yanımda beraber çalışıyoruz iş yaptırmıyor bana genelde ama bu seferde ben göze batıyorum diye mecbur yapıyorum
Rabiul @ozgeerkan73 anlsdım canım çok dikkat et kendine mümkün olduğunca dinlenmeye çalış inşallah kendi evinize çıkarsınız İstanbul’da kiralar çok yüksek bakalım ev sahibi bir sonraki yenilemede ne isteyecek 🤷🏼♀️
ozgeerkan73 Rabiul Rabiul bende istahuldq yaşadım bekarken durumun ne derece kötü olduğundan haberim var canım Allah yardımcınız olsun inşallah