merylii_ dhbetul hayırlı haberler al belki kalp atışını bile duyarsın ben 7 de duymuştum ama erken duyanlarda var
Rabiul @dhbetul benim de 15 Ekim 😂😂 sağlıkla gelsin miniklerimiz 😍😍 2 gün gecikmeyle öğrendim bende ameliyat olmuştum gecikmelerim normaldi dediğim gibi öylesine yaptım yoksa 4. 5. Güne kadar beklerdim 😂😂
dhbetul Rabiul ayy doğum falan hep denk geliyor o zaman bizim 🥰🥰 sağlıkla gelsinler inşallah bir sorun olmadan 🥰
Ssena33 dhbetul Benim 1400 lü rakamlarda görünmemişti doktor 2 gün sonra kontrole çağırdı o zaman gördük ☺️