hulya_mry21 8mucizem8 merhaba kızımın adı Miray. Kızım diye söylemiyorum ama çok naif akıllı zeki bir çocuk 😊tavsiye ederim yani anlamı da yılın ilk aylarında ortaya çıkan ay demekmiş 😊
Durubebegim 8mucizem8 Miray güzel isim ama okula gidince enaz 3 tane miray aynı sınıfta olur😁 Nurbanu miray kadar duyulan bir isim değil güzel☺️