8mucizem8 39.haftamdayım şimdiye kadar isim konusunda kararsız kaldık eşimin istediği “Miray”benim istediğim “Nurbanu” sizce hangisi kulağa hoş geliyor ? Görüşlerinizi merak ediyorum 🙏🏻🫠
Deletedmom_116 8mucizem8 Miray daha güzel geliyo kulaga ha bı dkgursam diyip durun daha isim bile net degilmi djdnd