susaMom_ korkma önce bir sakin ol biliyorum çok zor bende senin gibi ilk gebeliğime hamileyim evde test yaptım pozitif çıktı hemen hastaneye gittim kan filan vermeden acil diye gittim ultrason ile vajinal istemedim karnımdan baktırdım 4+4 te kese görünüyor ama bebek çok küçük dedi 7+5 de gittim kalp atışı duyuldu şükür daha çok erken ağrın sancı yoksa korkma kan ile uğraşma direkt hastaneye git ultrason da baktır benim daha önce bir düşüğüm oldu kan da var görünüyor ama kese görünmedi ki o zamana kadar zaten ben ağrı sancı kanama ile hastanelik olmuştum Allah’ım kimseye yaşatmasın sende korkma hastaneye git biraz da mız mız ol yoksa iplemiyorlar bazıları bize de haber et hadi inşallah Allah’ım yüzümüze baksın 🌸