Kızlar bu doktorlar dalga mı geçiyor ilk ogrendigimde karın üstü ultrasonla bakıldı 4+5 haftalıktı tahminen doktorun bana kese var bebek yok demesiyle başladı serüvenim aklımı çok kurcaladi ilk gebeliğim hiç bir şey hakkında bilgi verilmedi ben napicam derken sağlık ocağına gittim ebeleri varmış herhalde sağlık ocaklarının kan verip 7 haftalık hamile olduğumu ama sadece keseyi gördüğümü söyledim HCG değerine bakmasını istedim kan sonuçlarına bakıyorum HCGye dair hiç bir şey yok ben nerden bilebilirim bu dış gebelik mi kimyasal gebelik mi belli değil bana bir öneride bulunur musunuz ne yapabilirim