Ysn Deletedmom434 2.Iğne için kendi hastaneme gitme kararı aldım cnm ordaki doktoruma goruncem çok teşekkür ederim
Adenbebek Sedser çok erken yapılmış 11 haftada iki arkadasım yaptırdı ensedede kandada sorun cıktı 13 de yaptırdıklarında hiç bir sorun çıkmadı 2 3 doktora gittiler