ilaydamerve merhaba ümitlendirmek gibi olmasın ama adetimin olması gereken tarihte ben de lekelenme yaşamıştım hatta regl oldum zannedip ped hazırlığı falan yapmıştım bir kaç gün kanama olmayınca şüphelendim gebelik testi yaptım negatif çıktı. Bir kaç gün daha regl olmadım bu kez kan testi yaptırdım pozitif çıktı yerleşme kanaması olabiliyor yani biz farketmeyebiliyoruz Allah gönlünüze göre versin dilerim 🙏🏻🫶