ilaydamerve Merhaba kızlar normal adet tarihim 7 Kasımdı adet görmedim ama 2 gün süreyle az miktarda kahverengi leke gördüm şimdi de göğüslerimde bir gerginlik ve ağrı hissediyorum test yapmaya cesaret edemiyorum gebelik olma ihtimali var mı?
Fatmanur1616 ilaydamerve tam olarak aynı şeyler bana da olmuştu testte 2. Çizgiyi silik bi şekilde gördüm sonra kan verdim ve hamile olduğumu öğrendim şuan 33 haftalığız😄
Goncayilmazz ilaydamerve bence test yapmalısınız ilk bebeğime hamileliğimi öğrenmeden önce aynı şekilde bende yaşamıştım yerleşme kanması diye biliyorum herşey gönlünüzce olsun 🤲🏻
Fatmanur1616 ilaydamerve idrar testinde en kesin sonucu sabah ilk idrarla alırsınız uyandığınız gibi su bile içmeden yapın bence
ilaydamerve Normal adet tarihimin üzerinden 15 gün geçti varsa belli olur dimi daha fazla beklememe gerek yok? Negatiftir diye yapmaya korkuyorum
sacmalamakizim ilaydamerve Evet olabilir zaten bunlar gebelik belirtisi, elinizde test varsa sabah yapın ilk idrarla 😊
Baharaysel ilaydamerve ilaydamerve benimde 5 kasimdi görümcem ile test yaptık direk çıktı yarında kan vercem mide bulantisi göğüs agrim var