yesim9401 ben onun yerine reflü yatagı aldım canım sevibebenin. Ama görğmceme hediye olrk almıştım bebeği 3 aylık oldu bebek arabasını yeni aldılar ve hep babynesti kullandı o aşamada. Evde halada kullanıyor. Yani kullanım amacına göre değişir. Kullanışsız demek dogru olmaz kimisi çok kullanıyo kmisi kullanmıyor:) istemişsin almışsın bence işine yarar. En azından ev içerisinde onda yatırırsın. Bende onun yerine reflü yatagı aldım işte :)