yesim9401 32+4 olduk kızlar her ay düzenli olarak azar azar eşyalarını alıyoruz bu ayda aklımdaki babynesti aldım 109 liraya çok hoşuma gitti alanlar memnun mu almayanlar alacakmi :)
Mustafa1230 Ben almıcam alanlardan duydugum kadarıyla çokta gerekli değilmiş ☺️ Hosuna gittiyse al ama bence
yesim9401 Mustafa1230 bende çok gerekli görmüyordum açıkçası ama ailem şehir dışında ve ayda 1 yada 2 ayda bir gidiyoruz yatılı olarak birazda onu düşünerek aldım :)
yesim9401 reinamm evet onuda düşündüm ama reflu yatağı 2, 4 ay kullanılıyormuş babynestler bayagi büyük 1 yasa kadar kullanabilirmiş
imera_fera123 reinamm canım ben kiraz çekirdekli reflü yatağı aldım. Doğar doğmaz onda yatıracağım inşaallah olur mu?
Hulya06 reinamm Aynen canim katiliyorum bende aldim kiraz cekirdekli olanindan.Sadece reflüsü icin degilki egimli oldugu icin kusma boğulmayı engelliyor,gazina iyi geliyormuş umarim bebeğimde sever 🤗
reinamm yesim9401 ama reflü yatağı çok fazla işinize yarayacak. Sağlık açısından da, bebeğin duruş pozisyonu olarakta daha faydalı. Gaz sancılarına da iyi geliyor
CansuCaTurkmen Bende almayı düşünmüyorum açıkcası çok gerekli olduğunu sanmıyorum tabi herkesin fikri farklı. Herkes her şeyi kullanacak diye bir kaide yok. Çok uzun ömürlü bir ürün değil bana göre 🤷🏻♀️
Sonkayalar Alınca cok kullanıslı ama cok uzun sure kullanılamıyormus arkadasımın bebegı 3 aylık ıcınde durmuyor kucuk gelıyor artık dedı benım zaten ıkız bebısler ıkı tane almam lazım maddı olarakta ımkanım en kullanıslı olanı almaya el verınce almıcam canım ben
yesim9401 Myhoney karyolasinin baş tarafına birşey koyup yukseltebilirim diye düşündüğüm için vazgeçtim reflu yatağından
Tuba-Sahra yesim9401 bende almicaktimda erken doğum yapınca aldım gerçi daha gelmedi bide eşim vardiyalı calisiyor gündüz odada uyudugunda kiizm salonda babynestte yatar ekstra beşik için yerim yok zaten
Umay Ben kendım dikiyorum ve boyutlarını istedığım gbi ayarlıyorum bence gerekli heşede şehir dısına cıkanlar ıcın bende belli aralıklarla sehir dısına cıktım ıcın kullanma kararı aldım🙂
Nursemom90 Ben indirimden almıştım 40 tl yoksa almayacaktım salonda tv izlersem en azından koltukta yatar içinde bebek çünkü oturma odama beşik almam mümkün değil yatak odasında da ben duramam
Umay Limonannesi internette dıkim kalipları var onları yaglı kagıt uzerine aynı ölçülerlde yaptım sonra kuması kalıba gore kestım ıkı kat olarak sonradı makına dıkımı yaptım elyaf ile doldurdum😇