Ben 33 haftadayım ve ortalama 27ci haftadan itibaren yaşıyorum aynı durumu 🙄 tabi yalnız olmadığımızı görünce insanın endişesi azalıyor ama keşke hiç böyle birşey de yaşamasak 🙏🏻 ebe okulundan bir arkadaş da 33 e kadar benim de devam etmişti sonra durdu demişti bende ümit ettim ama benim ki hala devam ediyor