Aselsmoms Nursemaarslannn bende öyleydim canım 🥺🥺 bilirim o duyguyu🥺 Allah kurtarsın sağlıkla al inşaAllah kucağına 🤍🤲🏻
Nursemaarslannn Aselsmoms Amin inşallah biran önce sancilsrin arası yaklaşsa diye dua ediyorum resmen bitsin biran önce diye
annemsii Nursemaarslannn şuan kaç dakikaya düştü benimde ikinci gebeliğim ama herşeyi unuttum nedir ne değildir bilmiyorum 🤣
gamzee07 @Nursemaarslannn benim de ikindür var bugün gitim Nts çıktı doktorum gün verdi ama 29 kasımı beklemeyiz gibi çok sancı ve çok kıpır kıpır 😁Allah yardımcımız olsun 🥰
Yakupyusuf Benimde 39+2 oldu yalancı sancılar arada gelip gidiyor bize de dua et lütfen ilk gebelik benimde