melekse1 Nursemaarslannn Bncede aksi ni durum olmazsa su gelmesi vs evde çoğu sancını çekmek daha iyi 😌 bnde bekliyorum ama hala tık yok 😅
Nursemaarslannn melekse1 yok şuan için su gelmesi falan bende öyle diyodum da artık gelsin 40+3 olacak yarın 😂
Cigdem_48 Nursemaarslannn ay maşallah ne kadar sakınsınız 🫢 🧿 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏 benim elim ayağıma dolanır hemen koşardım hastaneye 😀
Nursemaarslannn Cigdem_48 sakin olmak zorundayım çünkü panik yapsam da bisey değişmeyecek bende kendime şaşkınım aslında bakarsanız 😂😂
Aselsmoms Nursemaarslannn canım nişanın da gelmiş sancı 5 dakikada bir gelince bekleme git benim de böyleydi önce 10 dakikada bir sonra 8 -5 derken 2 dakikada bir gelmeye başlamıştı Allah yardımcın olsun bir avazda al kucağına inşaAllah🤲🏻🤍
Nursemaarslannn Aselsmoms benim yaklaşık 2,5 saattir 8 dakikada 1 geliyo Amin inşallah bütün yavruları annelerine sağ salim kavuştursun rabbim kolaylıkla 🙏🏻
Cigdem_48 Nursemaarslannn doğru diyorsun en güzeli o zaten 🥰🙏 dilerim bi avazda kurtulursunuz ikinizde inşallah 🙏 gerisi bizim gibilere 🤰🫠
Aselsmoms Nursemaarslannn evet canım 9 cm açıklık vardı yarım saatte doğurdum 2. Doğumumdu oğlum 10 aylık olcak cumartesi günü 🤎
Merve54_ Bende kızıma kavuşmak için gün sayıyorum 😊 sağlıkla kucağınıza alın inşallah aynı sakinlikle karşılamayı banada nasip etsin rabbim sizede binlerce kez maşallah🧿
Nursemaarslannn Elfve evet şiddetli adet ağrısı gibi birde o an karnım taş gibi oluyo ama 1 dakika sürüyo daha sonraki dakikalar rahatım
Aselsmoms Nursemaarslannn bende öyleydim canım 🥺🥺 bilirim o duyguyu🥺 Allah kurtarsın sağlıkla al inşaAllah kucağına 🤍🤲🏻