Ftmnraks1 37+3 benim de açılmam 1 cm daha önceki durumlarından dolayı doktorum beklemek istemiyor Allahın izniyle pazartesi yada salı günü doğumu başlatmak istediğini söyledi bende kendi sancım gelsin istiyorum ama oda pek gelecek gibi değil dün geceden 2 defa bugünde 1 defa nstye bağlandım dün gece 25,30 sancılarım bugünde 25,30,50 oldu okadar açıklığı halen 1 cm 🤦🏻♀️ sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza alalım insAllah 🤲🏻